Garantie & Klachten bij dartspaleis.be
Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van uw artikel voor eventuele probleemoplossingen. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Wij adviseren u ook graag als u een artikel elders heeft aangeschaft.
Een defect artikel ontvangen?
Als er een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact met ons op via dartspaleis@gmail.com
Garantietermijn
Wij verlenen de volgende garantie:
Dartartikelen
Originele dartsartikelen vallen onder de fabrieksgarantie van de fabrikant van het betreffende merk.
Stappenplan
Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons opstuurt voor garantie:
- Vraag binnen de garantietermijn een garantienummer aan via dartspaleis@gmail.com
- Stuur het defecte artikel binnen 5 werkdagen na toekenning van het garantienummer naar ons op. Bij aanvraag van het garantienummer ontvangt u ons retouradres.
- Verpak het garantieartikel goed als u het verstuurt.
- In de garantiezending dient u duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem en het garantienummer vermeld te staan voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
- Als wij uw zending hebben ontvangen onderzoeken wij het probleem en sturen wij u zo snel mogelijk een nieuw exemplaar.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar dartspaleis@gmail.com. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.